Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

HOIKA (ent. Jäsentieto)

Pääset Hoikaan suoraan TÄSTÄ !

Ryhmiin ilmoittautuminen:

(Mikäli olet jo rekisteröitynyt, siirry suoraan vaiheeseen 3.)

1.Siirry ilmoittautumisohjelmaan osoitteesta:
• Valitse seuraksi Taipumattomat ja klikkaa OK
• Täytä lomake ja paina "Rekisteröidy" HOX! Täytä lomake ensin omilla tiedoillasi ja lisää vasta sen jälkeen lapsesi alikäyttäjäksesi "omat tiedot" osiosta.
2. Kirjaudu sisään:
• Käyttäjätunnus ja salasana näkyvät ruudulla kirjautumisen jälkeen ja lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen HOX! Seuran tiedotteet, laskutus yms. lähetetään järjestelmän kautta antamaasi osoitteeseen! Viestit tulevat osoitteesta info@hoika.fi.
3. Siirry "omat tiedot" kohtaan ja rekisteröi uusi alikäyttäjä lapsesi tiedoilla sivun oikeasta reunasta.

4. Ilmoittaudu haluamaasi ryhmään:
• Siirry vasemmasta reunasta "ilmoittautuminen" kohtaan
• Valitse ilmoitattava henkilö
• Valitse tarjoamamme liikuntaryhmän kohdalta "Valitse"
• Paina "Jatka vaiheeseen 2: maksujen hyväksyminen"
• Tarkista ilmoittautumisen tiedot
• Paina "Hyväksy ja jatka vaiheeseen 3: Laskun tulostus ja maksu"
• Paina "Päätä ilmoittautuminen"

Harrasteryhmien valinta- ja taso-ohjeet

ILMOITTAUTUMISOHJE:

Lapset 2-4-vuotiaat TEMPPUJUMPPA 1, 2 tai 3 (vanhemman kanssa)

Lapset 4-5-vuotiaat JUMPPAKOULU 1 tai 2 (ilman vanhempaa)

Tytöt 6-8-vuotiaat T11-13 taso 1, 2 tai 3 (taso-ohje lopussa)

Tytöt 9-11-vuotiaat T08-10 taso 1, 2 tai 3 (taso-ohje lopussa)

Tytöt 12-15-vuotiaat T04-07 (eriytetään tasojehn mukaan treeneissä)

Pojat 6-15-vuotiaat POJAT HARRASTE MTV (eriytetään tasojen mukaan treeneissä)

Aikuiset yli 16-vuotiaat AIKUISET alkei tai jatko (taso-ohje lopussa)

TASO-OHJE!!!

1 tason harrasteryhmät on tarkoitettu juuri voimistelunsa aloittaville lapsille ja nuorille. Ryhmiin ei ole tasovaatimuksia ja mukaan on helppo hypätä uusienkin voimistelijoiden. Ryhmissä harjoitellaan perus akrobatiaa kuten kuperkeikat eteen ja taakse, käsäilläseisonnan ja kärrynpyörän alkeet, aisoilla kieppiä ja selinheittoja sekä perus voimaa. Trampoliineilla harjoittelemme erilaisia voimisteluhyppyjä. Voimisteluryhmissä venyttelemme viikoittain. Kaikki rohkeasti mukaan!

2 tason harrasteryhmiin voivat tulla mukaan voimistelijat jotka ovat olleet jo edellisellä kaudella mukana harrasteryhmissä. Ryhmässä harjoitellaan perus akrobatian vaikeampia variaatioita kuten käsilläseisontakuperkeikka, lautakaato sekä kärrynypyörän variointi kohti arabialaista. Aisoilla harjoittelemme leukakieppiä sekä kiintopyörähdyksen alkeita. Trampoliinilla alamme harjoitella voltin alkeita. Voimisteluryhmissä venyttelemme viikoittain. Ryhmässä harjoitellaan jo enemmän voimaa voimistelun tueksi. HUOM! Mikäli 1 tasolla luetellut liikkeet tuottavat vielä haasteita, emme suosittele tasolle 2 siirymistä!

3 tason harrasteryhmät on tarkoitettu voimistelijoille, jotka ovat harrastaneet jo jonkin aikaa. Ryhmässä tehdään vielä enemmän voimaa ja harjoitellaan perus akrobatian vaikeampia variaatioita kuten arabialaista ja puolivolttia sekä fritti kuoerkeikkaa ja haarakässäriä. Aisoilla tehdään heiluntaa, kiintopyörähdystä, leukakieppiä sekä perusvoimaa. Trampoliineilla harjoittelemme voltteja. Ryhmässä tehdään joka viikko voimaa ja liikkuuvusharjoittleua! HUOM! Mikäli 2 tason kohdalla luetellut liikkeet tuottavat vielä haasteita, emme suosittele ryhmään siirtymistä!

AIKUISET TASO-OHJE!!

Alkeistason ryhmä on tarkoitettu juuri voimistelunsa aloittaville voimistelijoille. Ryhmiin ei ole tasovaatimuksia ja mukaan on helppo hypätä uusienkin voimistelijoiden. Ryhmissä harjoitellaan perus akrobatiaa kuten kuperkeikat eteen ja taakse, käsäilläseisonnan ja kärrynpyörän alkeet, aisoilla kieppiä ja selinheittoja sekä perus voimaa. Trampoliineilla harjoittelemme erilaisia voimisteluhyppyjä. Voimisteluryhmissä venyttelemme viikoittain. Kaikki rohkeasti mukaan ja ottakaa sukulaiset ja naapurtikin!

Jatkotason ryhmä on jaettu kolmeen vaihtoehtoon. Jos valitset ilmoittautumisvaiheessa 2krt/vko treenaat TI ja PE jatkotason kevyempää lajitreeniä. Harjoittelet kipin alkeita, kiintopyörähdystä, heiluntaa sekä perus akrobatian vaikeampia variaatioita kuten arabialaisen liikekehittelyä sekä haarakässäriä ja fritti kuperkeikkaa.

Mikäli kuitenkin haluat vielä lisähaastetta tai lisää treenejä viikkoosi, valitset 3krt/vko, jolloin pääset myös TO haastavampiin aikuisten jatkotreeneihin. Näissä treeneissä harjoitellaan kippiä, heilunnasta tapahtuvia liikkeitä, voltteja ja tehdään raskaampaa treeniä.

Mikäli haluat treenata vain haastavat TO treenit, on vielä yksi vaihtoehto 1krt/vko HAASTE. Tätä ryhmää suosittelemme ihmisille jotka muulla omalla ajallaan treenaavat usasti viikossa, sillä ryhmä vaatii kerran viikossa kävijältä fyysisesti paljon.